28 Mayıs 2010 Cuma

Geç Oldu Ama......

ÖĞRENDİM......

İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim.Yapabileceğim tek şey sevilebilecek biri olmaya çalışmak.Gerisi onlara kalmış.İnsanları ne kadar düşünürsen düşün onların seni düşünmediklerini öğrendim.Güven elde edebilmek için yılların gerektiğini ama yok etmek için saniyelerin bile yettiğini öğrendim.İnsanın ancak on beş dakika çekici olabildiğini ondan sonra alışıldığını öğrendim.Kendimi karşılaştırmak için başkalarının en iyi yaptıklarını değil,kendimin en iyi yaptıklarını kıstas almam gerektiğini öğrendim.Sevdiğin kişilere hep sevgi dolu sözler söylemem gerektiğini, belki bunun son görüşün olabileceğini öğrendim.Her ne kadar onu çok düşünsen de yine de sana sırtını dönebileceğini öğrendim.Kahramanların yapılması gerekenleri ne pahasına olursa olsun yapanlar olduğunu öğrendim.İnsanların hesapsız sevdiğini ama bunu nasıl göstereceklerini bilemediklerini öğrendim.Sinirlendiğinde gerçekten buna değse bile asla acımasz olmamam gerektiğini öğrendim.Gerçek dostluğun ve gerçek aşkın aranızda uzak mesafeler olsa bile büyüdüğünü öğrendim.Birisinin seni istedğin gibi sevmemesi onun seni tüm benliğiyle sevmediği anlamına gelmediğini öğrendim!!!!!!

Hiç yorum yok: