28 Mayıs 2010 Cuma

Gölgesinden Korkan......

Bu yol
korkaklar için değildir iyi oldu gelmediğin Bu sulardan her babayiğit
içemez, Bu köprüden her benim diyen geçemez, iyi oldu gelmediğin
Yumuşacık yürek gerek, sevgi kadar derin gözler, inançlı bir bilek gerek
iyi oldu gelmediğin. Sen, bilindik kıyıların sığ sularında
açılmadan yaşarsın Sen,okyanus mavisine uzaklardan bakarsın, Biz,
yürüyemeyeceğin kadar uzak, düşleyemeyeceğin kadar renkli, ve berrak bir
ülkeye birlikte gidemezdik. Sen, açık denizlerden habersiz bir balık,
yalçın tepelerden uzak bir martısın. Sen, benim için korkak, herkes için
heryerdeki insansın. İyi oldu gelmediğin. Alınmanı istemem, darılman
üzer beni, sana yalan söyleyemem. Tabi, hep sevdim seni, sende sığ
suları, sende martıları, açık denizden habersiz balıkları, sıradan
insanları. Geçemeyeceğin köprüleri, düşleyemeyeceğin mavileri sende
korkaklığı sevdim. Sende sevgisizliği sevdim. İyi oldu gelmediğin..

Hiç yorum yok: